جستجو برای:
  • کاربری
    • حساب کاربری من
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مقالات
    • توسعه مالی و کسب و کار
    • فروش و بازاریابی
    • کارآفرینی
    • رشد و توسعه
    • بهبود فردی
  • محصولات
    • کارگاه فرزندان ثروت‌ساز(تربیت مالی کودکان و نوجوانان)
    • کارگاه مسیریابی شغلی و کشف رسالت زندگی
    • کارگاه هدف‌گذاری حرفه‌ای
    • مشاوره تلفنی و حضوری
    • دوره‌های جامع
  • درخواست مربی خصوصی
 
  • 09357820120
  • stafakor.ir@gmail.com
  • محصولات
  • مقالات
  • تماس با ما
  • قوانین و مقررات
  • ناحیه کاربری
  • سبد خرید
ثروت تفکر در مسیر تحول
  • صفحه اصلی
  • مقالات آموزشی
    • توسعه مالی و کسب و کار
    • فروش و بازاریابی
    • کارآفرینی
    • فوت کوزه‌گری
    • رشد و توسعه
    • بهبود فردی
    • مدیریت و رهبری
    • آموزش و مهارت افزایی
    • پرورش فکر
  • محصولات
    • استعدادسنجی
      • کارگاه اصول و اشتباهات استعدادیابی
      • کارگاه استعدادیابی کلیفتون
      • کارگاه رغبت سنجی شغلی هالند
      • کارگاه شناخت ارزش‌ها
      • کارگاه طبع و مزاج شناسی
      • کارگاه کشف علایق
      • کارگاه هوش‌های گاردنر
    • توسعه فردی
      • کارگاه فرمول رسیدن به موفقیت با چرخه زندگی
      • کارگاه هدف‌گذاری حرفه‌ای
      • مینی کارگاه صوتی هدف‌گذاری در زندگی
    • دوره‌های جامع
      • دوره کاربردی مربی خصوصی
      • کارگاه مسیریابی شغلی و کشف رسالت زندگی
      • مشاوره تلفنی و حضوری
    • کسب و کار
      • کارگاه جایگاه رشد فردی در موفقیت کسب و کارها
    • کوچینگ
      • دوره کاربردی مربی خصوصی
    • سواد مالی
      • کارگاه فرزندان ثروت‌ساز(تربیت مالی کودکان و نوجوانان)
      • کارگاه بانوان ثروت‌ساز(تکنیک های هوش مالی بانوان)
  • کتابخانه
    • پرسش‌های ثروت‌ساز
    • گل تایم
    • مینی بوک پرسش‌های ثروت‌ساز هدف‌گذاری
    • هفت راز سرمایه‌ گذاری مانند وارن بافت
    • عادات اتمی
    • تمرکز ربوده شده
    • بهترین تو
    • آدام اسمیت چگونه زندگی شما را می‌ توانید تغییر دهد؟
    • هفت عادت مردمان مؤثر
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما
    • قوانین و مقررات
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

ثروت تفکر در مسیر تحول > بلاگ > توسعه مالی و کسب و کار > تولید محتوای موفق

تولید محتوای موفق

دی ۴, ۱۴۰۱
ارسال شده توسط سنا شاه نظر
توسعه مالی و کسب و کار ، مقالات
22 بازدید
تولید محتوای موفق

تولید محتوای موفق

به طور کلی تولید محتوا موفق به محتوایی گفته می‌شود که به بهترین شکل ممکن به رشته تحریر درآمده و بیشترین تأثیر را روی مخاطبین گذاشته باشد. این محتوا باید به گونه‌ای باشد که مخاطبین شما را به مخاطبین دائمی کسب و کارتان تبدیل کرده و روز به روز به تعداد آنها افزوده شود. در حقیقت محتوایی که به صورت کاملاً خلاقانه و هوشمندانه بتواند افکار و احساسات را با دیگر مخاطبین به اشتراک گذاشته شود، به نوعی یک محتوای موفق به حساب می‌آید.

چرا تولید محتوا برای کسب و کار شما حیاتی است؟

دلیل اصلی نیاز به یک استراتژی توسعه محتوا این است که می تواند شما را نجات دهد:

  • زمان: برنامه ریزی به شما این امکان را می دهد که ضرب الاجل ها را رعایت کنید و از سرخوردگی و کار زیاد جلوگیری کنید.
  • تلاش: شما فقط محتوایی را بر اساس تحقیقات کامل ایجاد خواهید کرد که برای کمک به اهداف تجاری شما طراحی شده است.
  • پول: شما محتوای خود را بهینه می‌کنید، کانال‌های تبلیغاتی را با دقت انتخاب می‌کنید، و عملکرد هر محتوا را زیر نظر می‌گیرید تا مطمئن شوید که به علامت ضربه می‌خورد و ROI ایجاد می‌کند.

به بیان ساده، استراتژی توسعه محتوا در مورد داشتن یک فرآیند سازماندهی شده است. در مرحله بعد، بیایید در مورد اینکه چگونه می توانید آن را راه اندازی و راه اندازی کنید صحبت کنیم.

چطور به شخصی تبدیل شویم که بتواند در تولید محتوا موفق به خوبی عمل کند؟

اشخاصی که می‌توانند در زمینه تولید محتوا به خوبی عمل کنند باید یک سری کارها را انجام دهند:

  1. برای تولید محتوا موفق باید به صورت روزانه اخبار مربوط به صنعت کسب و کارتان را مطالعه کنید
  2. به صورت منظم و با برنامه اقدام به نوشتن محتوا کنید
  3. لحن بیان خودتان را به هنگام نوشتن محتوا مشخص نمایید
  4. به صورت کاملاً منطقی در مورد محتوای دیگران نظردهی کنید
  5. در هر فرصتی که به دست می‌آورید اقدام به شبکه‌سازی نمایید
  6. در تولید محتوا موفق تفسیر نکنید، بلکه راه حل ارائه دهید
  7. برای نوشتن یک محتوای موفق تا جای ممکن همه چیز را زیر سوال ببرید
پیشنهاد مشاهده  ذهن آگاهی؛ رهایی از استرس و زندگی در لحظه؛بخش دوم

۴ استراتژی محتوای موفق در شرکت های بزرگ دنیا

 

استراتژی اول: قرار نیست برای کل دنیا جذاب باشی!

بچه که بودم با بابام رفته بودم دم عید لباس بخرم. مغازه دار لباسایی بهم نشون می داد که عالی بودن. همشون  پارگی داشتن، سنگشور شده بودن. فروشنده محصولشو اینطوری معرفی کرد:

“دادا یه شلوار دارم برات خفن که اگه بپوشی دختر تو محلتون نمونه که حال نکنه با این طرح. اصن پررو…”

بابام یه نگاه به فروشنده انداخت. معلوم بود اگه خودمو مثل شلواره پاره کنم، بازم برام این شلوارو نمی خره. وقتی اومدیم بیرون گفت: “مرتیکه جلف…”

یا دیدین بزرگترا وقتی میخوان با یه بچه صحبت کنن صداشونو نازک می کنن؟ تا حالا فکر کردین چرا این کارو می کنن؟

بچه ها معمولا از بزرگترها می ترسن. ما با این کار می خوایم با زبان خودشون باهاشون صحبت کنیم. به همون اندازه نوجوونای در حال بلوغ دوست دارن تو چشم دخترای محل باشن.

برای برقراری ارتباط باید هرکاری میشه بکنید: مخاطب و نیازهاشو بشناسید.

حالا این قضیه چه ربطی به اصول تولید محتوا برای سایت داره؟

شرکت تولید کالای خواب کسپر (Casper) حدود ۵ سال میشه فعالیتشو شروع کرده و در این مدت به درآمد ۴۰۰ میلیون دلار رسیده. خیلی از موفقیت این شرکت به خاطر رعایت اصل تولید محتوای مرتبط با مخاطبه!

این شرکت کانال های محتوایی مختلفی داره و برای هر کدومش برنامه خاصی داره. مثلا تو وبلاگش مطالب به درد بخور درباره عادت های خواب میذاره.

زبان مطالبش پر از کنایه و تیکه های جوون پسنده. با لحن خنده دار. مثل این تایتل: ۷ دلیل که این پست می خواد به شما کالای خواب بفروشه.

پیشنهاد مشاهده  چطور بازاریابی تلفنی موفق داشته باشیم؟

چرا چنین لحنی برای مقالاتش انتخاب کرده؟

مخاطب هدف این شرکت افراد جوون تره. چون این روزا جوونا بیشتر از بقیه دارن به سلامتیشون اهمیت میدن. کیفیت خواب هم به سلامتی ربط داره.

همچنین صحبت کردن در مورد بالشت کسل کنندس. با لحن عامیانه، مطالب زنده تر به نظر می رسن.

همین که برای مخاطب خودت جذاب باشی کافیه! قرار نیست کل دنیا خریدارت باشن.

استراتژی دوم: هدف داشته باش و براش برنامه بریز

Evernote یه اپلیکیشن یادداشت برداریه با کلی امکانات برای بیزنس ها و افراد. شاید اولین هدفی که از تولید محتوا برای این اپلیکیشن به ذهن همه میرسه اینه که امکانات برنامه به مخاطب معرفی بشه.

ولی معرفی امکانات محصول چقدر برای مخاطب جذاب هستش؟

معرفی محصولات اطلاعات مفیدی به خواننده میده ولی کسل کنندس. شرکت Evernote باید فکری به حال این موضوع می کرد و برای هدفش برنامه‌ریزی می‌کرد.

Evernote چه راه حلی برای اجرای هدفش به بهترین شکل داشت؟

نحوه تولید محتوا به این صورت بود که از مردم خواستن داستان هاشونو در مورد نوع استفاده از برنامه برای شرکت بفرستن. اینطوری امکانات نرم افزار به شکل جذاب معرفی میشد.مخاطب هم به بقیه پتانسیل های نرم افزار پی می‌برد.

ولی بعضی وقتا برنامه ریزی برای راه های تولید محتوا خیلی سخته! مثل شرکت کفن و دفن لس آنجلس (Undertaking LA)!

 

استراتژی سوم: جایی تولید محتوا کن که مخاطبت اونجاس

وقتی بحث در مورد ساعته یکی از اولین برندایی که میاد تو ذهن شرکت Rolex هستش.

اگه اونا سطحی به روش تولید محتوا برای سایت نگاه می کردن در مورد مسائل فنی ساعتاشون توضیح می دادن. ولی چرا از روی تولید محتوای آموزشی و فنی پریدن؟

پیشنهاد مشاهده  7 عامل بزرگ هدر رفتن زمان

 

استراتژی چهارم: به عقب برگرد و آنالیز کن

دریفت (Drift) یه پلتفرم مارکتینگه که تونست در عرض ۸ ماه ترافیک وبسایتشو از ۱۹۸ به ۲۷.۳۶۹  برسونه! جالبیش اینه اونا تعداد زیادی مقاله تولید نکردن.

شرکت بعد از آنالیز کردن پست هاش متوجه شد که ۷۶درصد ترافیکش فقط از ۲۰درصد مقالاتش میاد. این خیلی ناراحت کننده بود. یعنی وقتی که برای تولید محتوای سایت گذاشته بودن به … رفت؟

اونا تصمیم گرفتن به جای تمرکز روی راه های تولید محتوا وقتشونو بیشتر روی آپدیت محتوای قدیمی بذارن. اونا دیدن بعد هر بار آپدیتی که روی مقالات انجام میدن ۱۲ درصد ترافیک پست ادیت شده بیشتر میشه.

آنالیز مقالات قبلی بهشون فرصت میداد در مورد تایتل های بعدی ایده بگیرن. اونا تو مسیر درست قرار گرفتن. الگوی خوبی برای شرکت هایی شدن که فکر می‌کنن کمیت محتوا باعث پیشرفته.

 

تهیه و تنظیم: گروه تحقیقاتی ثروت تفکر

 

برچسب ها: تولیدمحتواسایتفروشگروه تحقیقات ثروت تفکرمحتوا
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

چرا داشتن وبسایت خوب برای کسب و کار اهمیت دارد؟
چرا داشتن وبسایت خوب برای کسب و کار اهمیت دارد؟
راهکارهایی برای افزایش تقاضای کالاها
راهکارهایی برای افزایش تقاضای کالاها
نکاتی مهم در شروع کسب و کار
نکاتی مهم در شروع کسب و کار
بررسی زندگی افرادی که از صفر شروع کردند
بررسی زندگی افرادی که از صفر شروع کردند
اشتباهات رایج در ایمیل مارکتینگ
اشتباهات رایج در ایمیل مارکتینگ
تست رایگان نئو(neo)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

  • چرا داشتن وبسایت خوب برای کسب و کار اهمیت دارد؟
  • راهکارهایی برای افزایش تقاضای کالاها
  • نکاتی مهم در شروع کسب و کار
  • بررسی زندگی افرادی که از صفر شروع کردند
  • اشتباهات رایج در ایمیل مارکتینگ
محصولات
  • هفت راز سرمایه‌ گذاری مانند وارن بافت
  • عادات اتمی
  • تمرکز ربوده شده
  • بهترین تو
  • آدام اسمیت چگونه زندگی شما را می‌ توانید تغییر دهد؟
اطلاعات تماس
  • قم، جنب درمانگاه مصلی
  • 09357820120
  • stafakor.ir@gmail.com
دسترسی سریع
  • خانه
  • بلاگ
  • دوره کاربردی مربی خصوصی
  • استعدادسنجی
  • توسعه فردی
  • دوره‌های جامع
  • سواد مالی
  • کوچینگ
اعتبار سنجی
تمام حقوق برای آکادمی ثروت تفکر در مسیر تحول محفوظ است.

جهت دریافت تخفیف ویژه دریافت محصولات با شماره تماس 09357820120 تماس بگیرید. رد کردن

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت