جستجو برای:
  • کاربری
    • حساب کاربری من
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مقالات
    • توسعه مالی و کسب و کار
    • فروش و بازاریابی
    • کارآفرینی
    • رشد و توسعه
    • بهبود فردی
  • محصولات
    • کارگاه فرزندان ثروت‌ساز(تربیت مالی کودکان و نوجوانان)
    • کارگاه مسیریابی شغلی و کشف رسالت زندگی
    • کارگاه هدف‌گذاری حرفه‌ای
    • مشاوره تلفنی و حضوری
    • دوره‌های جامع
  • درخواست مربی خصوصی
 
  • 09357820120
  • stafakor.ir@gmail.com
  • محصولات
  • مقالات
  • تماس با ما
  • قوانین و مقررات
  • ناحیه کاربری
  • سبد خرید
ثروت تفکر در مسیر تحول
  • صفحه اصلی
  • مقالات آموزشی
    • توسعه مالی و کسب و کار
    • فروش و بازاریابی
    • کارآفرینی
    • فوت کوزه‌گری
    • رشد و توسعه
    • بهبود فردی
    • مدیریت و رهبری
    • آموزش و مهارت افزایی
    • پرورش فکر
  • محصولات
    • استعدادسنجی
      • کارگاه اصول و اشتباهات استعدادیابی
      • کارگاه استعدادیابی کلیفتون
      • کارگاه رغبت سنجی شغلی هالند
      • کارگاه شناخت ارزش‌ها
      • کارگاه طبع و مزاج شناسی
      • کارگاه کشف علایق
      • کارگاه هوش‌های گاردنر
    • توسعه فردی
      • کارگاه فرمول رسیدن به موفقیت با چرخه زندگی
      • کارگاه هدف‌گذاری حرفه‌ای
      • مینی کارگاه صوتی هدف‌گذاری در زندگی
    • دوره‌های جامع
      • دوره کاربردی مربی خصوصی
      • کارگاه مسیریابی شغلی و کشف رسالت زندگی
      • مشاوره تلفنی و حضوری
    • کسب و کار
      • کارگاه جایگاه رشد فردی در موفقیت کسب و کارها
    • کوچینگ
      • دوره کاربردی مربی خصوصی
    • سواد مالی
      • کارگاه فرزندان ثروت‌ساز(تربیت مالی کودکان و نوجوانان)
      • کارگاه بانوان ثروت‌ساز(تکنیک های هوش مالی بانوان)
  • کتابخانه
    • پرسش‌های ثروت‌ساز
    • گل تایم
    • مینی بوک پرسش‌های ثروت‌ساز هدف‌گذاری
    • هفت راز سرمایه‌ گذاری مانند وارن بافت
    • عادات اتمی
    • تمرکز ربوده شده
    • بهترین تو
    • آدام اسمیت چگونه زندگی شما را می‌ توانید تغییر دهد؟
    • هفت عادت مردمان مؤثر
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما
    • قوانین و مقررات
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

ثروت تفکر در مسیر تحول > بلاگ > توسعه مالی و کسب و کار > فروش و بازاریابی > فرمولی از بازاریابی محتوایی

فرمولی از بازاریابی محتوایی

فروردین ۴, ۱۴۰۲
ارسال شده توسط سنا شاه نظر
فروش و بازاریابی ، مقالات
22 بازدید
فرمولی از بازاریابی محتوایی

فرمولی از بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوا چیست؟

در این نوع از بازاریابی، کسب‌‌وکار یا برند می‌کوشد با به‌ اشتراک گذاری مطالب آموزشی، سرگرم کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک  کند.

نتیجهٔ این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آن‌ها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آن‌ها در این میان، خریداری از ما باشد.

 

فرمول BEST چیست؟

فرمول BEST برای بازاریابی محتوایی راهنمای ساده‌ای است که می‌توانید به کار بگیرید تا راهبردی موفق را تدوین و اجرا کنید. همچنین این فرمول به شما اجازه می‌دهد فرایند فعلی‌تان را به‌دقت بررسی کنید تا تشخیص دهید در باتلاق آزاردهنده بازاریابی سنتی فرورفته‌اید یا خیر؟

خلاصه اینکه، فرمول BEST فرایندی پیچیده را ساده می‌کند.

 

۱. رفتاری (Behavioral)

هر چیزی که به سمت مشتریانتان مخابره می‌کنید هدفی دارد. از آن‌ها می‌خواهید چه کاری انجام دهند؟

 

۲. ضروری (Essential)

اطلاعاتی را ارائه دهید که بهترین مشتریان احتمالی‌تان برای موفقیت در کار یا در زندگی به آن نیاز دارند.

 

۳. راهبردی (Strategic)

فعالیت‌های بازاریابی محتوایی‌تان باید جزئی جدایی‌ناپذیر از راهبرد کلی کسب‌وکارتان باشد.

 

۴. هدف‌گیری شده (Targeted)

باید محتوایتان را به‌دقت هدف بگیرید تا واقعا به خریدارانتان مربوط باشد.

 

نمی‌توانید امیدوار باشید که راهبرد بازاریابی محتوایی موفقیت‌آمیزی را اجرا کنید بدون آنکه دقیق بدانید به چه پیامدی نیاز دارید. این به معنای درک نتیجه‌ای است که می‌خواهید از برنامه‌تان بگیرید (افزایش فروش، معیارهای نگهداری مشتری، صرفه‌جویی در هزینه‌ها یا…).

پیشنهاد مشاهده  خلاصه کتاب در همه چیز فوق‌العاده باشید

مسئله دیگری که به همین اندازه اهمیت دارد داشتن درک دقیقی از نیازها یا مشکلات مشتریان احتمالی هدفتان است. فقط در این صورت است که می‌توانید رویکردی را برای بازاریابی محتوایی تدوین کنید که فروش بیشتر، مشتریان بیشتر و نتایج قابل‌ارزیابی بیشتری در پی داشته باشد.

 

دانستن پاسخ این پرسش‌ها شما را به سمت راهبردی سودده برای بازاریابی محتوایی هدایت خواهد کرد:

رفتاری

  • می‌خواهیم مشتریانمان چه احساسی داشته باشند؟
  • باید درباره آن‌ها به چه تاثیری دست پیدا کنیم؟
  • می‌خواهیم چه اقدامی انجام دهند؟
  • رفتارشان را چگونه ارزیابی خواهیم کرد؟
  • چگونه آن‌ها را در مسیر خرید قرار خواهیم داد؟

 

ضروری

  • خریدارانمان واقعا چه چیزی را نیاز دارند بدانند؟
  • چه چیزی بیشترین سود را در زندگی شخصی یا حرفه‌ای‌شان خواهد داشت؟
  • محتوا را چگونه می‌توانیم ارائه دهیم که بیشترین تاثیر مثبت را داشته باشد؟
  • عناصر الزامی کمپین چه چیزهایی‌اند؟
  • از چه نوع رسانه‌هایی باید استفاده کنیم؟

 

راهبردی

  • آیا این اقدام بازاریابی محتوایی به ما کمک می‌کند تا به اهداف راهبردی‌مان دست یابیم؟
  • آیا با سایر برنامه‌های راهبردی‌مان ادغام می‌شود؟

 

هدف‌گیری شده

  • آیا مشتری احتمالی هدفمان را به‌دقت شناسایی کرده‌ایم؟
  • آیا واقعا می‌دانیم چه چیزی به آن‌ها انگیزه می‌دهد؟
  • آیا نقش‌های حرفه‌ای‌شان را درک می‌کنیم؟
  • آیا واقعا می‌دانیم نظرشان درباره محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهیم چیست؟

 

دانستن این پرسش‌ها به تعیین راهبرد ارتباطات بازاریابی‌تان کمک می‌کند. اگر وقت بگذارید و منابعتان را صرف یافتن پاسخ این پرسش‌ها کنید، اطلاعات لازم را برای تولید برنامه بازاریابی محتوایی ثمربخش در اختیار خواهید داشت.

 

نتیجه‌گیری

از فرمول BEST برای کلیه ارتباطات آنلاین، چاپی و حضوری‌تان استفاده کنید. این‌گونه است که می‌توانید همان نقشی را ایفا کنید که روزنامه‌ها، ‌مجلات، تلویزیون، رادیو، نشست‌ها، کارگاه‌ها و وب‌سایت‌ها درگذشته ایفا کرده‌اند. اکنون نوبت شماست که به منبع معتبری تبدیل شوید که مشتریان احتمالی و خریداران را ترغیب می‌کند که به مشتریانی وفادار و ماندگار تبدیل شوند.

پیشنهاد مشاهده  مدیریت پروژه به زبان ساده – بخش دوم

اجرای فرمول BEST در درون سازمانتان کار راحتی نیست، اما چنان که تاکنون خوانده‌اید و در طول داستان‌های موفقیت بهترین روش‌ها خواهید دید، بازاریابی محتوایی صرفا چیزی نیست که انجام دادنش خوب باشد؛ بلکه برای رشد و تداوم حیات کسب‌وکاری سودآور الزامی است.

 

منبع:مدیر سبز

تهیه و تنظیم: گروه تحقیقاتی ثروت تفکر

برچسب ها: استراتژی کسب و کاربازاریابیفروشکسب و کارمحتوا
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

راهکارهایی برای افزایش تقاضای کالاها
راهکارهایی برای افزایش تقاضای کالاها
تست رایگان نئو(neo)
ایده های کسب و کار بدون نیاز به سرمایه اولیه
ایده های کسب و کار بدون نیاز به سرمایه اولیه
ایده هایی خلاقانه برای تبلیغات
ایده هایی خلاقانه برای تبلیغات
تکنیک هایی برای جذب مشتری
تکنیک هایی برای جذب مشتری
راهکارهایی برای افزایش میزان فروش در کسب و کارها
راهکارهایی برای افزایش میزان فروش در کسب و کارها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

  • چرا داشتن وبسایت خوب برای کسب و کار اهمیت دارد؟
  • راهکارهایی برای افزایش تقاضای کالاها
  • نکاتی مهم در شروع کسب و کار
  • بررسی زندگی افرادی که از صفر شروع کردند
  • اشتباهات رایج در ایمیل مارکتینگ
محصولات
  • هفت راز سرمایه‌ گذاری مانند وارن بافت
  • عادات اتمی
  • تمرکز ربوده شده
  • بهترین تو
  • آدام اسمیت چگونه زندگی شما را می‌ توانید تغییر دهد؟
اطلاعات تماس
  • قم، جنب درمانگاه مصلی
  • 09357820120
  • stafakor.ir@gmail.com
دسترسی سریع
  • خانه
  • بلاگ
  • دوره کاربردی مربی خصوصی
  • استعدادسنجی
  • توسعه فردی
  • دوره‌های جامع
  • سواد مالی
  • کوچینگ
اعتبار سنجی
تمام حقوق برای آکادمی ثروت تفکر در مسیر تحول محفوظ است.

جهت دریافت تخفیف ویژه دریافت محصولات با شماره تماس 09357820120 تماس بگیرید. رد کردن

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت