جستجو برای:
  • کاربری
    • حساب کاربری من
    • سبد خرید
    • پرداخت
  • مقالات
    • توسعه مالی و کسب و کار
    • فروش و بازاریابی
    • کارآفرینی
    • رشد و توسعه
    • بهبود فردی
  • محصولات
    • کارگاه فرزندان ثروت‌ساز(تربیت مالی کودکان و نوجوانان)
    • کارگاه مسیریابی شغلی و کشف رسالت زندگی
    • کارگاه هدف‌گذاری حرفه‌ای
    • مشاوره تلفنی و حضوری
    • دوره‌های جامع
  • درخواست مربی خصوصی
 
  • 09357820120
  • stafakor.ir@gmail.com
  • محصولات
  • مقالات
  • تماس با ما
  • قوانین و مقررات
  • ناحیه کاربری
  • سبد خرید
ثروت تفکر در مسیر تحول
  • صفحه اصلی
  • مقالات آموزشی
    • توسعه مالی و کسب و کار
    • فروش و بازاریابی
    • کارآفرینی
    • فوت کوزه‌گری
    • رشد و توسعه
    • بهبود فردی
    • مدیریت و رهبری
    • آموزش و مهارت افزایی
    • پرورش فکر
  • محصولات
    • استعدادسنجی
      • کارگاه اصول و اشتباهات استعدادیابی
      • کارگاه استعدادیابی کلیفتون
      • کارگاه رغبت سنجی شغلی هالند
      • کارگاه شناخت ارزش‌ها
      • کارگاه طبع و مزاج شناسی
      • کارگاه کشف علایق
      • کارگاه هوش‌های گاردنر
    • توسعه فردی
      • کارگاه فرمول رسیدن به موفقیت با چرخه زندگی
      • کارگاه هدف‌گذاری حرفه‌ای
      • مینی کارگاه صوتی هدف‌گذاری در زندگی
    • دوره‌های جامع
      • دوره کاربردی مربی خصوصی
      • کارگاه مسیریابی شغلی و کشف رسالت زندگی
      • مشاوره تلفنی و حضوری
    • کسب و کار
      • کارگاه جایگاه رشد فردی در موفقیت کسب و کارها
    • کوچینگ
      • دوره کاربردی مربی خصوصی
    • سواد مالی
      • کارگاه فرزندان ثروت‌ساز(تربیت مالی کودکان و نوجوانان)
      • کارگاه بانوان ثروت‌ساز(تکنیک های هوش مالی بانوان)
  • کتابخانه
    • پرسش‌های ثروت‌ساز
    • گل تایم
    • مینی بوک پرسش‌های ثروت‌ساز هدف‌گذاری
    • هفت راز سرمایه‌ گذاری مانند وارن بافت
    • عادات اتمی
    • تمرکز ربوده شده
    • بهترین تو
    • آدام اسمیت چگونه زندگی شما را می‌ توانید تغییر دهد؟
    • هفت عادت مردمان مؤثر
  • ارتباط با ما
    • تماس با ما
    • قوانین و مقررات
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

ثروت تفکر در مسیر تحول > بلاگ > توسعه مالی و کسب و کار > فروش و بازاریابی > ۲ اشتباه در معرفی محصول

۲ اشتباه در معرفی محصول

خرداد ۲, ۱۴۰۰
ارسال شده توسط مصطفی غروی
توسعه مالی و کسب و کار ، فروش و بازاریابی ، مقالات
33 بازدید

۲ اشتباه در معرفی محصول

بازاریابی در معرفی محصول تغییر کرده است.

کسب‌وکارهایی رشد می‌کنند که قصه‌ای قهرمان‌ محور برای مشتری‌هایشان بسازند. شرکت‌هایی که این روش را در پیش نگیرند از یادها خواهند رفت.

بهترین پاداش را وقتی دریافت می‌کنید که قصه‌های مخاطبان را مهم‌تر از قصه‌های خود بدانید.

آدم‌‌ها دوست دارند درگیر قصه‌ای بزرگ‌تر از قصه‌ خودشان شوند.

برندهایی که مشتری‌ها را در دل روایتی بزرگ‌تر قرار می‌دهند، ارزش محصولاتشان را بالا می‌برند.

آیا برندتان به قصه‌ عمیق‌تری منتهی می‌شود؟

آیا محصولتان برای مشتری‌ها مثل ابزاری است که برای مقابله با چیزهای ناخوشایند از آن کمک بگیرند؟

آیا قصه‌ برند شما راه‌حلی برای مشکل بیرونی، درونی و فلسفی مشتری ارائه می‌دهد؟

مخاطبان دیگر علاقه‌ای به شنیدن قصه‌ برند یا قصه‌ موفقیت شخصی کارآفرینان ندارند؛ آن‌ها تشنه‌ قصه‌ای هستند که قهرمانش مشتری باشد، نه برند.

 

۲ اشتباه مهلک که برندها وقتی از محصولات و خدماتشان تعریف می‌کنند، مرتکب می‌شوند:

اولین اشتباه برندها این است که بر آن جنبه‌هایی از محصولشان که به مردم برای بقا و رشد کمک می‌کند، تمرکز نمی‌کنند. همه قصه‌های بزرگ درباره بقا هستند؛ بقای فیزیکی، عاطفی،‌ ارتباطی یا معنوی.

اشتباه اول

اولین اشتباه برندها این است که بر آن جنبه‌هایی از محصولشان که به مردم برای بقا و رشد کمک می‌کند، تمرکز نمی‌کنند.

همه قصه‌های بزرگ درباره بقا هستند؛ بقای فیزیکی، عاطفی،‌ ارتباطی یا معنوی.

قصه‌هایی که درباره این موضوع‌ها نباشد، توجه مخاطب را جلب نمی‌کنند و کسی به این قصه‌ها علاقه ندارد.

این یعنی اگر محصولات و خدمات شما به بقا، بالیدن، پذیرفته شدن، کسب هویت آرمانی یا پیوند با اجتماعی که از نظر فیزیکی و اجتماعی از افراد دفاع می‌کند، کمک نکند، بعید است موفق شوید چیزی بفروشید.

پیشنهاد مشاهده  چند راهکار ساده برای غلبه بر تنبلی

این چیزهایی است که برای مردم اهمیت دارد و می‌تواند جیبتان را پرِ پول کند یا اگر آن را نادیده بگیرید شما را به ورشکستگی بکشاند.

فرض کنید ساعاتی را در تالاری سپری می‌کنید، مغز هرگز به تعداد صندلی‌های تالار فکر نخواهد کرد. بااین‌حال همیشه می‌دانید که درهای خروجی کجا قرار دارند.

چون مغز برای تضمین بقا، نیازی به دانستن تعداد صندلی‌های تالار ندارد؛ اما دانستن محل خروجی‌ها می‌تواند موقع آتش‌سوزی جان را نجات دهد.

ضمیر ناخودآگاه همیشه در حال طبقه‌بندی اطلاعات و سامان دادن به آن‌ها است و وقتی از قصه‌های بی‌ربطی از گذشته یا اهداف داخلی شرکت صحبت می‌کنید، خودتان را جای صندلی‌ها قرار می‌دهید نه درهای خروجی تالار.

 

اشتباه دوم

دومین اشتباه برندها این است که مشتری‌هایشان را مجبور می‌کنند برای شناخت محصولاتشان بیش‌ازحد کالری بسوزانند؛ ولی وقتی افراد مجبور شوند اطلاعات بی‌ربط زیادی را پردازش کنند، کم‌کم منبع آن اطلاعات بی‌فایده را نادیده می‌گیرند تا کالریشان را ذخیره کنند.

به‌عبارت‌دیگر، در مغز مخاطب سازوکار بقایی وجود دارد که باعث می‌شود هر وقت آن‌ها را سردرگم کردید، شما را نادیده بگیرند و به حرف‌هایتان توجه نکنند.

بنابراین رمز کار این است که پیام شرکتتان درباره چیزی باشد که به بقای مشتری کمک کند و این کار را طوری انجام دهید تا مشتری بدون سوزاندن کالری زیاد بتواند آن را بفهمد.

منبع:مدیر سبز

تهیه و تنظیم:گروه تحقیقاتی ثروت تفکر

برچسب ها: اشتباهاشتباه در معرفی محصولبازاریابیبرندسازیفروشگروه تحقیقات ثروت تفکر
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

چرا داشتن وبسایت خوب برای کسب و کار اهمیت دارد؟
چرا داشتن وبسایت خوب برای کسب و کار اهمیت دارد؟
راهکارهایی برای افزایش تقاضای کالاها
راهکارهایی برای افزایش تقاضای کالاها
نکاتی مهم در شروع کسب و کار
نکاتی مهم در شروع کسب و کار
بررسی زندگی افرادی که از صفر شروع کردند
بررسی زندگی افرادی که از صفر شروع کردند
اشتباهات رایج در ایمیل مارکتینگ
اشتباهات رایج در ایمیل مارکتینگ
تست رایگان نئو(neo)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

  • چرا داشتن وبسایت خوب برای کسب و کار اهمیت دارد؟
  • راهکارهایی برای افزایش تقاضای کالاها
  • نکاتی مهم در شروع کسب و کار
  • بررسی زندگی افرادی که از صفر شروع کردند
  • اشتباهات رایج در ایمیل مارکتینگ
محصولات
  • هفت راز سرمایه‌ گذاری مانند وارن بافت
  • عادات اتمی
  • تمرکز ربوده شده
  • بهترین تو
  • آدام اسمیت چگونه زندگی شما را می‌ توانید تغییر دهد؟
اطلاعات تماس
  • قم، جنب درمانگاه مصلی
  • 09357820120
  • stafakor.ir@gmail.com
دسترسی سریع
  • خانه
  • بلاگ
  • دوره کاربردی مربی خصوصی
  • استعدادسنجی
  • توسعه فردی
  • دوره‌های جامع
  • سواد مالی
  • کوچینگ
اعتبار سنجی
تمام حقوق برای آکادمی ثروت تفکر در مسیر تحول محفوظ است.

جهت دریافت تخفیف ویژه دریافت محصولات با شماره تماس 09357820120 تماس بگیرید. رد کردن

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت